woensdag 3 april 2013

MOVIES: to watch this month #10

Ook in april komen er weer heel wat leuke films uit. Voor onderstaande films ga ik zeker naar de bioscoop deze maand.

1. I Give It A Year


Romantische komedies zijn mijn favoriete films, dus deze staat zeker op mijn lijstje. De trailer ziet er alvast heel leuk uit!

2. Safe Haven


Naar deze film kijk ik al heel lang uit. Het verhaal is geschreven door Nicholas Sparks, de auteur van onder andere The Notebook en Dear John. Dit beloofd dus weer een topper te worden!

3. Side Effects


Normaal hou ik niet van thrillers, maar het verhaal van deze film spreekt me sterk aan. Het gaat over een zwaar depressieve vrouw die een nieuw medicijn test en plots beter wordt. Maar dan wordt haar man brutaal vermoordt en de politie treft haar aan met een bebloed mens in haar handen. Dit lijkt me echt een spannende film, die ik zeker met mijn vriendje wil gaan kijken.

- Naar welke films kijken jullie uit?


11 reacties:

  1. Die side effects lijkt me spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I give it a year en Safe Haven lijken me heel leuk, daar ben ik dus erg benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dit is handig om te weten, want ik moet nog een keertje naar de film maar ik kon geen leuke films vinden dus deze zijn misschien wel wat. De laatste lijkt me écht spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I give it a year en side effects wil ik ook wel zien! Spreken me beiden aan. Ik heb gister We bought a Zoo gezien. ECHT een aanrader!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou graag I give it a year gaan kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Howdy! This blog post could not be written
    any better! Going through this post reminds me of my previous roommate!

    He continually kept preaching about this. I most
    certainly will forward this information to him.
    Pretty sure he will have a very good read. Many thanks for sharing!



    Also visit my web site; golf accessories gifts for men

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allen nog niet gezien. De laatste staat zeker op m'n to-watch-list

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...