dinsdag 5 maart 2013

MOVIES: to watch this month #9

Een nieuwe maand betekent weer heel wat nieuwe films in de cinema. Mij vind je er weer wekelijks en wel voor onderstaande films.

1. This Is 40


Deze film ga ik vanavond zien tijdens Ladies at the Movies en ik kijk er echt naar uit. De film is een soort vervolg op Knocked Up en die film vond ik echt superleuk. Ik hou sowieso van romantische komedies, dus dat komt helemaal goed.

2. Spring Breakers


Ik weet niet goed wat ik van de trailer van deze film moet denken, maar toch wil ik hem zien. Het verhaal spreekt me sterk aan en ik ben benieuwd om te zien hoe Selena Gomez en Vanessa Hudgens het ervan af brengen in deze film.

3. Identity Thief

Een komedie over een man wiens identiteit wordt gestolen door een vrouw. Deze film lijkt me echt leuk!

4. The Croods


Een animatiefilm kan soms wel eens leuk zijn en de trailer van deze film spreekt me zeker aan. Die moet ik dus ook maar gaan zien!

- Naar welke films kijken jullie uit?


17 reacties:

  1. Leuke lijst! Ik ben de laatste tijd niet erg goed op de hoogte van welke films er aan zitten te komen. Behalve dan The great gatsby, daar kan ik echt niet op wachten! Die lijkt me geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lijst! Ik ben eigenlijk benieuwd naar alle films, behalve de laatste. Ik ben niet echt een animatiefilm type namelijk. Er zitten films tussen waar ik nog helemaal niet van gehoord heb. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, die laatste wil ik ook zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk zo erg uit naar Despicable me 2 en the hangover 3, al duurt het nog even voordat die in de bioscoop komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke films! Wist je trouwens dat de kinderen bij This is 40 de kinderen zijn van de actrice en de regisseur. Echt grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Identity thief lijkt me heel leuk, die moet ik maar eens gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zó benieuwd naar Spring Breakers! Ik wil hem heel-heel graag zien. Enige minpuntje is dat Selena Gomez erin speelt, maar wie weet doet ze het wel hartstikke goed. Laten we het hopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook heel erg benieuwd naar Spring Breakers maar ik weet inderdaad ook nog niet wat ik van de trailer moet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze lijken me eigenlijk allemaal wel leuk! Ook verschillende genres das dubbel zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk! Ik was net op zoek naar een paar leuke titels, dus dit kwam goed uit. Thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The Croods lijkt me geweldig, ik hou van dat soort animatiefilms. En ook Identity Thief heb ik meteen even gedownload ;) Thanx voor de leuke tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben benieuwd naar Identity Thief!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mij lijken ze allemaal wel leuk, behalve Spring Breakers. Vooral Identity Thief lijkt me heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijken me allemaal heerlijke films!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...