woensdag 23 januari 2013

TIP: Letterboxd


Zoals jullie waarschijnlijk al weten, doe ik dit jaar mee aan een Movie Challenge. Mijn doel is om dit jaar 200 films te kijken. En ik ben goed op weg, want op dit moment staan er al 17 films op de teller! Ik vind het gewoon heerlijk om met dit koude weer in bed te kruipen met een filmpje of naar de cinema te gaan. Maar daar gaat deze post eigenlijk niet over :). Ik wilde jullie namelijk even een leuke site meegeven die erg handig is als je ook van films houdt of misschien zelfs meedoet aan een Movie Challenge. Op Letterboxd kan je een dagboek bijhouden van de films die je kijkt en je kan de films ook een cijfer en een review geven. Je kan ook mensen volgen en zo leuke films ontdekken. Echt een fijne site!

PS: Wil je je ook aanmelden? Dan moet je eerst een beta code aanvragen. Dat wilde bij mij eerst niet lukken, dus misschien moet je het even met deze link proberen. Moest je een account aanmaken of er al eentje hebben, laat dan zeker je gebruikersnaam achter in de comments. Dan kan ik je volgen! (mijn gebruikersnaam is Jolienvs)



9 reacties:

  1. Het klinkt wel interessant maar ik kijk echt te weinig tv.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ook vrij veel films, maar ik gebruik GetGlue om dat bij te houden. De lijst daar is overigens lang niet compleet, ik vergeet vaak om het bij te werken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk eigenlijk nooit films.. weet niet hoe ik ze moet downloaden (nerdo me)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ga ik misschien ook eens proberen! Ik ben echt gek op films kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat fijn dat de site nu toch werkt voor je. Ik vroeg het me al af hoe het er mee was =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handige tip! Hoop veel films voorbij te zien komen die ik nog niet ken;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een erg leuke website. Ik zal eens een kijkje nemen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I use Rinema. Check out: www.rinema.com/features

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...