zaterdag 8 september 2012

TIP: McStickers


Ik hou ervan om nieuwe covertjes te kopen voor mijn iPhone. Van mijn MacBook ben ik echter tot nu toe afgebleven op het vlak van 'versieringen'. Maar daar komt nu verandering in, want ik ben helemaal verliefd geworden op een site waar ze stickers voor op MacBooks verkopen: mcstickers.nl. Ik zag een sticker van die site voorbij komen op de blog van Liset en sindsdien wil ik er ook eentje. Ik wilde dit absoluut met jullie delen, omdat ik er helemaal weg van ben. De stickers hierboven zijn mijn favorieten, maar op de site zijn er nog veel andere leuke exemplaren.
Ik heb alvast beslist: ik wil de Sneeuwwitje-sticker en ik ga hem dan ook bestellen!

Ps: er zijn ook stickers voor iPads en iPhones.


- Vinden jullie deze stickers ook zo leuk?









17 reacties:

  1. Die stickers zijn echt superleuk! En ik vind die met sneeuwwitje ook het leukste! Dit had ik nog nooit eerder gezien eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof! Mijn vriend heeft 2 weken geleden een macbooksticker besteld via Etsy met Stormtroopers er op. Ik ben zelf niet zo'n fan van bestellingen doen uit het buitenland (is al twee keer mis gegaan) dus deze website vind ik heel handig. En van 1 euro bezorgkosten kan je ook niets zeggen. Ik kende hem nog niet, dus bedankt voor de tip! De sticker met I Love Apple Pie vind ik geweldig. En uiteraard de sticker met Darth Vader, wellicht dat ik die ga bestellen. I love Star Wars <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe stoer is dat! Ik vind die met cookiemonster ook echt heel gaaf, bedankt voor de tip, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen mac, maar het blijven erg leuke stickers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn super leuk! Ik ga misschien ook eentje kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh gaaf zeg! Die met de arm is mijn favoriet!
    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ik heb helaas geen iPad of iPhone, maar ik vind ze geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Daar wil ik er ook wel eentje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die stickers! Zie dat ze het ook voor de Iphone hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die moustache sticker is dus het eerste wat ik koop als ik mijn MacBook bestel, die is dus echt GEWELDIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey wat een leuk bericht!

    Heb je een emailadres zodat ik contact kan opnemen?

    Met vriendelijke groet,
    Pieter van Hees

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...