maandag 24 september 2012

TAG: 10 t/m 1

Dat ik van tags hou, is misschien al wel duidelijk. Deze vond ik op de blog van Yara en ik vond hem erg leuk, dus besloot ik hem ook even te doen.

10 dingen over mij
Binnen iets minder dan 2 weken word ik 22 - ik heb het (bijna) altijd koud - ik ben een echte viesneus - ik ben al meer dan 5 jaar samen met mijn vriend en leerde hem kennen op school (we zaten samen in de klas) - ik ben heel perfectionistisch  - ik heb mijn hart verloren in Disneyland - ik ben stiekem een beetje lui - ik kan niet zonder mijn iPhone - ik ben absoluut NIET stressbestendig - ik heb een zwak voor baby's en kindjes. 


9 dingen die ik leuk vind
Lezen - koekjes - bloggen - series kijken - mijn vriendje - mijn vriendinnen - naar de cinema gaan - shoppen - zomer.

8 dingen die ik niet leuk vind
Het koud hebben - bussen die te laat komen - opstaan - opruimen - ruzie - dingen die niet volgens plan verlopen - bad hair days - kleine ruimtes.

7 plekken waar ik graag ben
Thuis - in de cinema - op de bus - bij de voetreflexologe (genieten!) - in Disneyland - in mijn favoriete restaurant - in de auto.

6 manieren op mijn hart te winnen
Enthousiast zijn - me aan het lachen brengen - lief zijn - romantisch uit de hoek komen - me verrassen - een goed gesprek met me voeren. 


5 plekken waar ik nog (eens) heen wil
Parijs - Berlijn - Barcelona - Nice - New York (maar ik heb zo'n vliegangst, dus ik zie het niet echt gebeuren).

4 dingen waar ik niet zonder kan
Mijn vriendje, mijn vriendinnen, mijn familie en mijn iPhone (haha!).

3 van mijn lievelingsliedjes
Read All About It - Emeli Sande 
Call Your Girlfriend - Robyn
My Heart Will Go On - Celine Dion (maar sjjjt ;p).

2 wensen
Een gelukkig en gezond leven - trouwen en kindjes krijgen (of zijn dat er 4?)

1 laatste woord
Smile!





18 reacties:

  1. Ahh, waarom heb je vliegangst?? Vliegen is de veiligste manier om te reizen hoor! Er is echt niets engs aan, gewoon gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat ik claustrofobie heb. Opgesloten zitten in zo'n vliegtuig lijkt me zooo eng. Ik weet dat het vanbinnen eigenlijk best groot is, maar het gaat om dat opgesloten gevoel, brrr!

      Verwijderen
  2. ooh wat vervelend vliegangst... dan mis je de mooie steden! Gewoon een hamertje mee dat ze je vlak voor tijd omslaan;)! Leuke tag, zo kom je leuke feitjes te weten:)! Wat betekent viesneus trouwens, hihi:$?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat betekent dat ik niet veel lust :) is dat woord niet bekend in Nederland? Wat raar!

      Verwijderen
  3. Veeeeel dingen zijn zo erg herkenbaar! Like the post xo Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik wilde ook al vragen wat 'viesneus' betekende, nog nooit van gehoord! Maar las het al in de comments :) Mijn iPhone zou ook zeker in het lijstje 'waar kan je niet zonder' komen te staan, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik deed de tag ook een tijdje geleden, vond hem ook erg leuk. En zeker ook leuk om bij iemand anders te lezen! Jammer van je vliegangst. Je mist zoveel mooie plekken. Ik hoop dat je er ooit overheen komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tag zeg! En wat rot van je claustrofobie en vliegangst! Er schijnen hele effectieve anti-vliegangst trainingen te zijn, maar ik weet niet of dat hetzelfde resultaat is als die gegrond is door claustrofobie. Misschien alsnog het bekijken waard?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk lijstje, heb hem zelf een hele tijd geleden ook gedaan. Weet gelijk weer een beetje meer over je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke lijst! Deze heb ik volgens mij ook al eens gedaan haha. En dat nummer van Robyn is mooi, vooral acoustic (is wel op youtube te vinden) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat een leuke dingen! Haha, je bent echt gek op disney!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dit een hele leuke tag en jij bent ook leuk aan je antwoorden te zien! :D
    Ik heb deze tag ook onlangs gekregen en was heel toevallig er net mee bezig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk is die tag! Misschien ga ik hem ook nog wel een keertje doen. Hopen dat je over je vliegangst heen kan komen en dat je dan New York kan bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...