zondag 30 september 2012

NEW LOVE: iPhone 5


Soms kan ik behoorlijk impulsief zijn. Als ik iets wil en er mijn zinnen op heb gezet, is het vaak moeilijk om dit nog uit mijn hoofd te krijgen. Zo ging het ook met de iPhone 5. Vanaf de voorstelling van het nieuwste Apple-product was ik verkocht. Ik moest en zou hem hebben! En dat terwijl ik pas in februari mijn iPhone 4S kocht, die dus nog in perfecte staat was... Maar ik kreeg de nieuwe iPhone niet uit mijn hoofd en besloot het dan maar gewoon te doen. Ik verkocht mijn 4S en nu heb ik dus een nieuwe liefde in mijn leven. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet héél veel verschil merk met de vorige, maar het design is wel helemaal anders. Wat is hij groot en licht! Ik ben alvast verliefd op mijn nieuwste speeltje en ben er helemaal happy mee!

- Fijne zondag nog!


15 reacties:

  1. Haha, ik herken het wel. Als ik eenmaal iets wil hebben.. Hij is wel echt mooi ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ben ik vaak ook... maar heb ook nog niet zo heel lang mijn iphone 4s en die was al zo duur, dus denk dat ik nu maar wacht tot me abbo kan verlengen. Maar tis een mooi dingetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm er heel mooi uit zien, enkel vind ik de lengte een beetje 'n minpunt. Krijg mijn 4 al niet in m'n broekzak, dus met de 5 wordt dat zeker een probleem (al is de 5 dan weer wel smaller dus dat lost ook al wat op natuurlijk). Weet zelf nog niet of ik 'm ga aanschaffen, heb mijne pas een jaar en er is nog niks aan dus... :D Ben normaal ook best impulsief, maar als 't gaat om aankopen van zulke bedragen, denk ik wel meer dan tweemaal na... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb m ook voor M. Besteld. Ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nooit echt wild geweest van de iphone, dat komt waarschijnlijk omdat ik nog nooit ééntje heb gehad en trouw blijf aan mijn witte blackberry. Maar ik moet eerlijk toegeven, hij ziet er leuk uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb tot nog toe niets met Apple, vind alles veel te duur! Toch ben ik wel erg blij voor je;)! Haha. Een nieuwe telefoon is altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn vriend heeft sinds vrijdag ook een iPhone 5, aaah ik ben zo jaloers! Veel plezier er mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeeh wil ik ook, heb ik trouwens indd ook impulsiviteit!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben precies hetzelfde. Als ik iets in mijn hoofd heb moet het gebeuren. Over de Iphone 5 twijfel ik nog. Vind het toch wel veel geld, maar andere kant ben ik mijn crappy samsung mini ook helemaal zat ..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben jaloers, een iphone moet zo goed werken! Maar aan de andere kant denk ik weer, wat kost het toch veel geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh echt super! Heerlijk hé als je hij dan eindelijk van jou is. Een Iphone lijkt me echt super, vooral de 5. Heb je dan ook andere hoesjes ofz? $ In ieder geval heel leuk, en veel plezier ermee natuurlijk!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...