zaterdag 14 juli 2012

INSPIRATION: Hair

Het eerste waar ik bij andere meisjes op let, is toch vaak hun kapsel. Soms kan ik echt jaloers zijn op de manier waarop sommige meisjes hun haar ligt of wat ze ermee kunnen: vlechtjes, de perfecte knot, een mooie hoge staart, ... Vandaar vandaag een post vol heerlijke kapselplaatjes.

Oh ja, als er iemand is waar ik mee van kapsel zou kunnen ruilen, dan ging ik sowieso voor Blake Lively uit Gossip Girl. I'd kill for her hair!

Bron
Bron
Bron   
Bron
Bron
Bron
Bron
Bron
Bron
Bron


- Hoe dragen jullie je haar meestal?




1 reacties:

  1. Persoonlijk kan ik vrij veel doen met mijn haren, maar ik vind nooit echt de tijd om dat te doen dus is het meestal gewoon stijl (heb normaal krullen) en los, soms in een hoge staart. :>

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...