dinsdag 31 juli 2012

DIY: waterijsjes maken


Toen ik ik gisteren even langs het shoppingcenter ging met mijn vriend, kwam ik een leuk pakketje tegen om zelf waterijsje mee te maken. Iets wat ik al lang zocht en dus maar meteen heb meegenomen. Ideaal voor hete zomerdagen (zoals morgen! 28 graden! YES!) en zo snel gemaakt. Gewoon even vullen met je favoriete drankje of yoghurt, de vriezer in en smullen maar. Ik en mijn vriend vulden 3 ijsjes met onze favoriete energydrank, Burn, en ééntje met cola. Ik at daarstraks een Burn-ijsje, maar moet wel toegeven dat ik het liever drink dan het te 'eten' als ijsje. Ik ga binnenkort eens met yoghurt of Fristi aan de slag, volgens mij ben ik daar meer fan van ;).

Zelf aan de slag? Ik kocht dit setje bij Alice Délice, een waar paradijs voor kookliefhebbers! De winkel heeft wel geen vestigingen in Nederland (sorry, Nederlandse lezers), maar je vindt dit soort dingen zeker ook ergens anders. Laat die zomer nu maar snel terugkomen!

Hup, de vriezer in!

Mijn Burn-ijsje.



- Houden jullie van waterijsjes? 




6 reacties:

  1. Ze zien er echt heerlijk uit. Alhoewel die 'Burn' smaak zou ook niet echt voor mij zijn =)
    Bij het zien van dit krijg ik er zin in. Heb er wel nog enkele in de diepvries liggen denk ik (raketten). Tzijn wel geen zelfgemaakte maarja ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk ding zeg... En leuk om te proberen wat allemaal lekker is om er mee te maken. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik dus echt helemaal geweldig!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hallo, deze zijn super gaaf!! Veel leuker dan die standaard rechthoekige vormpjes enzo. Ik ga die eens op eBay zoeken, ik WIL ze hebben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die zijn leuk!! Jammer dat ze die zaak niet in NL hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...